Gisteren hebben onze jeugdleden hun beste beentje voorgezet op het Chris Goossens solistenconcours in Ohé en Laak. Daar behaalden zij de volgende resultaten:
Sjuul van Peij speelde op trombone in de introductie divisie en kreeg van de jury een rapport met mooie commentaren en een medaille![]()
In de vijfde divisie speelden twee muzikanten mee. Sam van der Linden behaalde 82 punten op saxofoon en Evi van Peij behaalde 85 punten op trompet![]()
Saxofonist Lucas Driessen speelde in de vierde divisie en behaalde 85,5 punten![]()
In de tweede divisie speelden twee saxofonisten mee. Sjoerd Salden behaalde 90 punten en de tweede prijs en Raf Francot behaalde 95 punten, waarmee hij de eerste prijs won en ook nog eens dagwinnaar werd!![]()
![]()
Proficiat aan alle deelnemers met deze prachtige prestaties! Wij zijn super trots!